Dutch Museum Gift Shop winnaar Product van de Maand bij MKB Amsterdam

Jitske Naberman

Winnaar Product van de Maand

Dutch Museum Gift Shop is door een vakjury van MKB-Amsterdam gekozen als ‘Product van de Maand’. DMGS is een online platform voor museumwinkels met als doel musea extra inkomsten te genereren in de anderhalve meter economie en ook daarna. De winnares Jitske Naberman over ondernemen en digitalisering: “ga zo snel mogelijk aan de slag. Volg (veelal gratis) webinars, ga uitzoeken wat de concurrentie doet. Bedenk wat jij belangrijk vindt. Hoe jij met je bedrijf kan bijdragen aan het makkelijk maken van je klanten.”Lees het interview met haar over Dutch Museum Gift Shop

Interview op MKB TV

Hoewel er een diepe recessie dreigt, zijn er voor sommige bedrijven juist nu kansen. Voor hen is dit de tijd in te zetten op een groeiplan. Bert Bos, bedenker van een methodiek voor bedrijven die weer willen groeien. De methodiek wordt nu als Mastercourse StartUp-ScaleUp aangeboden bij de Hogeschool van Amsterdam. In het webinar vertellen Nasser en Mitch van Whello over hun marketing groeiplan. Jitske Naberman, winnaar van Product van de Maand, en oprichter van Dutch Museum Gift Shop vertelt hoe zij de coronacrisis heeft aangegrepen om haar kans te pakken. Kijk de uitzending om inspiratie en tastbare tips om je bedrijf (weer) in een opwaartse groeicurve te krijgen.

MKB TV is een productie van MKB-Amsterdam.
Hoofdredacteur Marcia Appels

Met dank aan:
Bert Bos, vice-voorzitter MKB-Amsterdam,
Jitkse Naberman, oprichter van Dutch Museum Gift Shop,
Nasser al Kamouchi, marketingstrateeg bij Whello,
Mitch Lemans, Business coach bij Whello.

Met bijzondere dank aan Serge de Sousa, co-founder Whello, HD-rent voor het mogelijk maken van deze productie, Daniel Hootmans en Rowin Grunder.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*