Try-out workshop online marketing krijgt een vervolg

workshop online marketing kunstenaars

Gisteren was de try-out workshop online marketing voor kunstenaars in de Toolkeet. De kunstenaars dachten na over de vraag: hoe kan ik mijn online marketing verbeteren en wat is mogelijk op het internet. We begonnen met een inleiding over de online ontwikkelingen en hoe je hier als kunstenaar mee om kunt gaan. Hostsites als about.me, Picasa en Wix kwamen aan bod. Ook de geweldig grote invloed van Google. Gevonden worden is een van de belangrijkste redenen om de workshop te volgen. Een Google power player worden is het advies :-). Alle websites werden getest op hun mobiele weergave, erg belangrijk gezien Google vanaf 21 april mobiel vriendelijke websites voorrang gaat geven. We dachten na over linkbuilding en het publiceren van werk op: Exto, Kunstkoning, ArtFundum, Etsy en Kunstveiling. Tot slot kwam het gebruik van social media aan bod. Genoeg stof om over na te denken.

Gezien de enthousiaste reacties komt er zeker een vervolg. Hier zal ook dieper ingegaan worden op WordPress. We gaan hands-on je website verbeteren. Via het contactformulier kun je contact opnemen voor meer informatie.

4 Comments

    Rudolf Valster

    Het duizelt mij nog steeds door alle gegeven informatie. Het was heel interessant en ook een eye opener. Nu nog zien hoe ik de informatie in internet daden kan omzetten. Dat wordt nog een hele uitdaging.

    jovanderwoude

    Heel blij dat ik geweest ben, heb veel nieuwe informatie opgedaan en vind het inmiddels flauwe kul dat ik niet zou willen verkopen.

    Nadjezda Schokker

    Heel informatief en een stimulans om er op internet eens tegenaan te gaan.

    Kunstenaar Wietze Dorsman - HoneyDew

    […] Wietze Dorsman heeft een nieuwe website. De volgende aanpassingen zijn […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*