
Stichting laluz, de vrijwilligersorganisatie die al meer dan vijf jaar Young Professionals en Ideële Organisaties aan elkaar matcht, heeft haar nieuwe campagne gelanceerd: Zet mij op je CV. De campagne is gericht op Young Professionals die naast hun professionele carrière iets terug willen geven aan de maatschappij. Niet in de vorm van geld, maar door hun kennis beschikbaar te stellen aan Ideële Organisaties. Met de campagne wil laluz zijn naamsbekendheid verder vergroten en nog meer impact hebben. Met de tageline “Zet mij op je CV” verwijst de campagne naar de ervaring die een Young Professional opdoet tijdens een opdracht en hoe hem dit op persoonlijk en professioneel vlak kan ontwikkelen. De matchstory per campagne geven weer dat dit flexibel en op kennisniveau kan. Een Young Professional doet altijd een opdracht passend bij zijn professionele expertise, waarbij rekening wordt gehouden met de drukke agenda van de Young Professional.
Technologie & Werkzaamheden
- Banner design in Flash
- O.a. geplaatst op intermediair.nl, tweakers.net en vacaturebank.nl