Honeydew is gespecialiseerd in het ontwikkelen van een online strategie. Deze kan bestaan uit een website, een logo & of een huisstijl. Maar ook alleen een Social Media plan kan een goede stap in de juiste richting zijn. We combineren een duidelijk en krachtig ontwerp met betrokken en begrijpelijke techniek.

In het geval van een volledig online traject start ik bij aanvang met een strategisch plan aan de hand van een aantal vragen. Centraal staat hierbij het doel en de doelstelling van de organisatie of van jou als persoon. Iedere vorm van communicatie is een representatie van jou of je de organisatie: de doelstelling, doelgroep en de visie horen daarin steeds naar voren te komen. Het meest optimale contactmoment, waarin het beste de boodschap overkomt, komt tot stand via de inhoud van de boodschap, de vorm waarin de boodschap gepresenteerd wordt (email, advertenties) en de interactie op het juiste tijdstip met de vooraf gedefinieerde doelgroep.

Vragen die gesteld worden:

  • Inhoud: wat is het doel van de site, wat bied ik aan, wie is mijn doelgroep, waar is mijn doelgroep online, wat onderscheidt mij van de rest?
  • Vorm: design, maar ook de vorm waarin ik met met klanten communiceer – web, mail, Twitter, Facebook, LinkedIn. En: hoe wil ik bijvoorbeeld mijn webshop indelen? Andere elementen die een rol in spelen zijn o.a.: doel, aantrekkelijkheid in schrijfstijl.
  • Interactie: wanneer communiceer ik, hoe ga ik om met mijn klanten? Beleving, intuïtieve navigatie en hulpmiddelen als live chat, blogs en reviews.

Neem contact op.

Bewaren