Is je doel meer omzet halen uit internet? Wil je beter gevonden worden? Dan ben je hier bij het goede adres. Voor advies of alleen zorg uit handen nemen kan ik hulp bieden.
 
HoneyDew combineert technische expertise met online marketing. Onze diensten zijn zeer divers. Webbouw, online advertising (Adwords, Sociale Media), linkbuilding, email marketing, content marketing, bloggen, A/B testen, Google Analytics of usability rapportages behoren tot de mogelijkheden.
 
Wat bieden wij:

  • Online conceptontwikkeling
  • Realisatie: het bouwen van de site in WordPress, logo & huisstijl
  • Optimalisatie: dmv Google Analytics/Universal, online marketing, online programma’s
  • Workshops: online marketing, WordPress, nieuwsbrief maken, Sociale media
  • Websiteonderhoud: je website wordt gehacked. Wat doe je? Hoe belangrijk is het om 24 uur online te zijn?
  • Strippenkaart: voor kleine aanpassingen
  • Content: ontzorgen door copy voor social media , blog care over te nemen.
Onder webbouw valt optimalisatie van een WordPress site of een campagnepagina voor een specifieke doelgroep tot een webshop (e-commerce) of een app waar veel documenten online staan. Ook kan het goed zijn om bezoekers te laten aanloggen op een aparte omgeving.
 
Sociale media vormt tegenwoordig een belangrijk onderdeel in van de online strategie. Facebook, Twitter, linkedin, YouTube, Google+, Instagram, Pinterest en Delicious zijn voorbeelden van netwerken waar gebruik van gemaakt kan worden door de doelgroep.
 
Email marketing, het via de website een nieuwsbrief versturen, is nog steeds een belangrijk kanaal dat veel rendement kan opleveren. Ook kunt u denken aan een blog waarin iedere dag/week artikelen geplaatst worden.
 
De volgende stappen zijn nodig in het proces om tot een goede online strategie te komen:

  1. Basis-analyse van de huidige (online) kanalen.
  2. Formuleren van de online doelstellingen, het doel en de doelgroep.
  3. Inrichten en implementeren van het pakket aan online diensten (website, facebook-pagina, twitter, app).
  4. Meten van periodieke resultaten, op basis van de gestelde doelen.
  5. Analyse van resultaten en advies over vervolgstappen voor optimalisatie.